martes, 1 de mayo de 2012

Comencem!

Ja portem unes quantes setmanes (per no dir mesos) barallant-nos amb les rúbriques. L'any passat vam decidir que un dels nostres punts febles e
ra, precisament, que no fèiem servir uns criteris de correcció unificats, fet que ens feia més difícil seguir una línia d'escola i ser efectius anant tots a una.
En un dels darrers claustres, en el que vam revisar els resultats de centre amb comparació amb la resta de centres del nostre tipus a Catalunya, vam poder compartir les nostres inquietuds i va tornar a sortir el tema estrella de cada moment "compartim-els-que-ens-amoïna". No sabem i volem aprendre. Per aprendre hem d'escoltar, observar... hem de compartir amb altres els dubtes i els coneixements. Tema recurrent en aquests espais, tot sigui dit...
D'aquí que em tornés a plantejar com poder compartir tot el que faig, el que fan els altres, descobriments que faig en les meves cerques a la xarxa, al twitter, als fòrums d'educació... a les meves visites a altres aules, les meves converses amb altres mestres... En fi, com fer que tot el que trobo, i que tant em serveix, pugui arribar a tothom perquè cadascú agafi el que li sigui útil (i deixi quelcom que trobi útil, sigui dit, de pas...).
I per això aquest blog.
Que la sort ens acompanyi! Que diria aquell...

No hay comentarios:

Publicar un comentario